1391/01/08 بروید به فیفا شکایت کنید/بازی تراکتور-سپاهان تجدید نمی شود
 
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
ياشاسين آذربايجان اوشاغي

حسن زاده می گوید: باشگاه سپاهان از قبل در جریان تعلیق محرومیت قرار داشته و این صحبت آنها مبنی بر مطلع شدنشان قبل از شروع بازی کذب محض است. 

دیدار تیم های تراکتورسازی و سپاهان که در هفته بیست و هفتم لیگ برتر برگزار شد، با یک حاشیه خاص همراه بود، آن هم بازی یک بازیکن محروم که چند ساعت قبل از بازی رفع محرومیت شد!


در نامه کمیته انضباطی به باشگاه تراکتورسازی آمده است: "چون در گزارش داور و نماینده ناظر دیدار مورخ ۱۶/۱۰/۹۰ تیمهای صبای قم و تراکتورسازی تبریز از سری مسابقات هفته ۱۸ لیگ برتر که در قم برگزار شد و تخلفات آقای توزی رودریگو بازیکن شماره ۲۰ تراکتورسازی تبریز مبنی بر اهانت به داور در دقیقه ۸۹ مغفول مانده است، لذا کمیته انضباطی با بررسی مجدد سوابق تخلف نامبرده، وی را به مدت ۱ جلسه از همراهی تیم مربوطه و شرکت در مسابقات رسمی محروم و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می نماید." به این ترتیب رودریگو توزی، هافبک هجومی تیم تراکتورسازی باید در مقابل سپاهان، از روی سکوها دیدار را نظاره می کرد.

اما پس از کش و قوس های فراوان و اعتراض باشگاه تراکتورسازی به کمیته انضباطی، حکم محرومیت توزی در تاریخ ۲۰ اسفند به مدت یک سال به تعلیق درآمد!
اما بر اساس قوانین، برای تعلیق محرومیت، باید حداقل نیمی از محرومیت بازیکن سپری شده باشد تا بتوان حکم او را به تعلیق درآورد. ولی توزی فقط برای یک جلسه محروم شده بود و "نصف" برای محرومیت وی معنادار نبوده است؛ با استناد به همین قانون، نمی توان از محرومیت وی چشم پوشی کرد. همچنین یکی دیگر از قوانین لازم برای تعلیق محرومیت، نداشتن شاکی می باشد، ولی محمود رفیعی، داور دیدار صبای قم و تراکتورسازی شاکی این پرونده بوده است.
در این رابطه باشگاه سپاهان با توجه به نزدیکی رقابت با تراکتورسازی مصرانه به دنبال شکایت از این حکم است و حتی تهدید کرده به ای اف سی شکایت می کند؛ تهدیدی که البته پاره ساز نخواهد بود چراکه ای اف سی و فیفا در مسائل داخلی ورود نمی کنند.

حسن زاده:مجازات تعلیقی در اختیار ماست
اما واکنش کمیته انضباطی به اعتراض سپاهان چیست؟ اسماعیل حسن زاده با بیان اینکه پای تصمیم گیری خود هستیم گفت: ما با طرز صحبت ها و تهدیدهای هیچ کدام از تیم ها کاری نداریم. تصمیمی است که در کمیته انضباطی گرفته ایم و پای آن خواهیم ماند؛ اگر قرار باشد همیشه تیمی که رای به نفعش نبوده بخواهد آن را تغییر دهد که کمیته انضباطی دچار مشکل می شود!
به گزارش گل به نقل از ایمنا رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به سوال ما مبنی بر اینکه "برای تعلیق محرومیت، باید حداقل نیمی از آن محرومیت طی شده باشد" بیان کرد: خوب وقتی محرومیتی نصف ندارد چه کار می توان کرد؟! مجازات تعلیقی در اختیار کمیته انضباطی است و ما می توانیم از آن استفاده کنیم.
وی در ادامه افزود: ما از شکایت باشگاه سپاهان ترسی نداریم. آنها حق دارند به AFC شکایت کنند؛ حتی بروند به FIFA و سازمان ملل هم شکایت کنند! همان طور که برای توهین کردن حق دارند، برای شکایت کردن هم به آن ها حق می دهیم.
حسن زاده در ادامه افزود: باشگاه سپاهان از قبل در جریان تعلیق محرومیت قرار داشته و این صحبت آنها مبنی بر مطلع شدنشان قبل از شروع بازی کذب محض است. آقای رحیمی صبح روز بازی با آقای نبی تماس گرفته بودند و مراتب اظهارنظرهای تند خود را نسبت به ایشان روا داشتند، پس چگونه می گویند که ما قبل از بازی از این موضوع مطلع شده ایم؟
از وی در مورد زمان رسیدگی به شکایت باشگاه سپاهان پرسیدیم که گفت: من هنوز نمی دانم که باشگاه سپاهان در مورد این حکم شکایتی داشته یا نه؟ ولی اگر شکایتی به دست ما برسد، آن را پیگیری خواهیم کرد.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: کمیته انضباطی در صدور و اجرای حکم ها مستقل عمل می کند و تهدیدها و تمجیدها بر عملکرد این کمیته هیچ تاثیری نخواهد گذاشت؛ همان گونه که ما یک رای را صادر کرده ایم و به آقایان برخورده است، آنها هم می توانند به این حکم اعتراض کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


منیم محبوب تیمیم قیرمیز تیراختور سنین عاشیق لرین سایسیز تیراختور رئال بارسا اگر دونیا دالیندا دالین بوش قویماریق هیچ بیز تیراختور تیراختورلان کوتان باغلا شوخوملا بو توپراق تیم لری جیز جیز تیراختور گیجللندیر کیمی گلدی آری تای دولن بینینده سال ویز ویز تیراختور "سینیخ ، ساققات، ..." و هر اوزگه تیمه سن اینح لن گاه دا وور بورنوز تیراختور سن آذربایجانین سان فرقی یوخدور چه اولسان خوی دا یا تبریز تیراختور باشین سال فوتبالا سن ده منه تای وورولما هیچ قیزا هیچ قیز تیراختور
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ياشاسين آذربايجان اوشاغي و آدرس football.tractor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 127
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 64259
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


گاز وئر گاز وئر